مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مرداد 1400 ساعت 06:302021-08-17اقتصادي

رهاسازی 185 میلیون قطعه بچه ماهی خزری در رودخانه ها و تالاب های گیلان


مدیرکل شیلات گیلان، با اشاره به رشد 15 درصدی تولید و رهاسازی بچه ماهیان در سال 99 نسبت به سال 98، گفت: امیدواریم در سال جاری شاهد رهاسازی بالغ بر 185 میلیون قطعه از انواع بچه ماهیان استخوانی و خاویاری در تالاب ها و رودخانه های منتهی به دریای خزر در استان گیلان باشیم.

- ایسنا/گیلان مدیرکل شیلات گیلان، با اشاره به رشد 15 درصدی تولید و رهاسازی بچه ماهیان در سال 99 نسبت به سال 98، گفت: امیدواریم در سال جاری شاهد رهاسازی بالغ بر 185 میلیون قطعه از انواع بچه ماهیان استخوانی و خاویاری در تالاب ها و رودخانه های منتهی به دریای خزر در استان گیلان باشیم.

عظیم مدبری در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه رهاسازی بچه ماهیان از خرداد شروع شده است، اظهار کرد: برای بازسازی ذخایر گونه های ماهیان استخوانی و خاویاری دریای خزر تاکنون حدود 142 میلیون قطعه از انواع بچه ماهیان استخوانی و خاویاری در 9 رودخانه و دو تالاب استان رها شده است.

وی از تداوم رهاسازی بچه ماهیان تا اواسط شهریور خبر داد و تصریح کرد: حدود 177 میلیون قطعه از انواع بچه ماهیان استخوانی در سال 99 توسط مراکز بازسازی ذخایر ژنتیکی ماهیان استخوانی و خاویاری شیلات استان تولید و رهاسازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهاسازی 185 میلیون قطعه بچه ماهی خزری در رودخانه ها و تالاب های گیلان

رهاسازی 185 میلیون قطعه بچه ماهی خزری در رودخانه ها و تالاب های گیلان